Naar content

Segmenten: Legal, Tax en Public

Wolters Kluwer werkt vanuit drie Segmenten: Legal, Tax en Public. Zij zorgen ervoor dat het aanbod van Wolters Kluwer – content en digitale producten – aansluit bij de klantbehoeften en dat er telkens waardevolle nieuwe initiatieven en oplossingen ontwikkeld worden. Legal bestaat uit de subsegmenten Large Law, Mid/Small Law, Corporate Counsel, Notaries/Financial Service en Academic. Tax richt zich op Large, Mid en Small Tax. Public heeft de subsegmenten Local Public, Central Public, School en Sector. Hier valt ook Schulinck onder.

Samen de klant zo goed mogelijk helpen

De medewerkers van de Segmenten werken intensief samen met hun collega’s van de Content Unit, Digital Products, Marketing en Sales. De Segmenten zoeken naar mogelijkheden om zo goed mogelijk aan te sluiten bij de klantbehoeften; de units zetten zich in om dit concreet te maken. Zo werken ze samen aan een gezamenlijk doel: optimaal voorzien in de behoefte van onze klanten aan (digitale) informatie en oplossingen van Wolters Kluwer.

“De stem van de klant moet doorklinken in alles wat we doen”

Ingrid Oude Wolbers is Key Accountmanager Tax & Accounting. De inspiratie om producten te verbeteren of nieuwe producten te ontwikkelen, vindt ze in gesprekken met klanten. Als fiscalist weet ze wat er speelt in de wereld van accountancy en belastingadvies. Nu ze een nieuwe rol krijgt als Segment Lead Tax & Accounting wil ze een gesprekspartner blijven voor klanten en andere partijen in de markt. “Ook in een strategische rol is het belangrijk dat je de markt op de voet volgt.”

De transitie van Wolters Kluwer naar een meer markt- en klantgericht bedrijf past dan ook uitstekend bij haar eigen overtuigingen. “De stem van de klant moet doorklinken in alles wat we doen. Wolters Kluwer is een premium merk en staat bekend om zijn kwaliteitsproducten. We moeten blijven vernieuwen om voorop te blijven lopen.”

Lees het volledige interview met Ingrid

Vacatures in Segmenten

Bekijk alle vacatures