Naar content
Wolters Kluwer houdt inspiratie event voor advocaten
22 april 2015, Alphen a/d Rijn | nieuws expertise events

Tijdens deze inspiratiesessie werden nieuwe businessmodellen, marktpositionering en trends & ontwikkelingen in de advocatuur besproken.

Schulinck, JB Lorenz en Finext bundelen expertise met lancering van twee modules Jeugdwet
15 april 2015, Reuver | nieuws producten partnership

De samenwerking biedt de mogelijkheid risico analyses te maken en inzichten te verwerven over het zorggebruik en de zorgkosten van jeugdhulp.

Wolters Kluwer erkend als Top Employer 2015 in Nederland
13 februari 2015, | nieuws awards

Wolters Kluwer Nederland B.V. is uitgeroepen tot Top Employer. Dit certificaat wordt jaarlijks uitgereikt door het Top Employers Institute (het vroegere CRF Institute). Het Top Employers certificaat wordt uitgereikt aan organisaties die het hoogst vereiste niveau halen in hun HR beleid. In het onderzoek worden alle essentiële gebieden van het HR management van de deelnemende organisaties beoordeeld.

Wolters Kluwer zet samen met Incentro belangrijke stap in e-commercestrategie
30 januari 2015, | nieuws producten innovatie partnership

Informatiedienstverlener Wolters Kluwer is samen met ICT-dienstverlener Incentro gestart met de uitrol van de nieuwe e-commercestrategie door een nieuwe online opleidingsshop te realiseren. Klanten vinden opwww.wolterskluwer.nl/opleidingen voortaan sneller en eenvoudiger hun weg naar de verschillende producten en diensten van Wolters Kluwer. Een projectteam met medewerkers van beide organisaties realiseerde de nieuwe e-commerce-omgeving volgens de agile scrummethode.

Wolters Kluwer Legal and Regulatory Solutions benoemt Frank Vrancken Peeters tot RMD van regio West-Europa; Frans Klaassen als MD in Nederland
29 september 2014, Alphen a/d Rijn | nieuws management

Wolters Kluwer Legal & Regulatory Solutions benoemt Frank Vrancken Peeters, CEO van Wolters Kluwer in Nederland en Regional Managing Director van regio Noord-Europa, tot Regional Managing Director van de nieuw te vormen regio West-Europa, bestaande uit Nederland, België, Scandinavië, Frankrijk en Spanje.