Naar content

Wat te doen bij Runtime error 91 bij electronische aanvraag uitstel en conceptlijst?

  • Bij het opstarten van de onderdelen "Elektronische aanvraag" en "Conceptuitstelaanvraag via lijst" in de onpremise versie kunt u de melding "Runtime error 91" krijgen of het programma loopt volledig vast met de melding dat het programma niet meer reageert.

    Wij werken momenteel aan een oplossing en komen zo spoedig mogelijk met een update van de client.

    Het probleem wordt veroorzaakt doordat u 1 of meerdere Vpb aangiftes (2016) hebt waarvan het beginboekjaar op 01-03-2016 of 02-03-2016 staat. Alle andere datums gaat wel goed. Als u (tijdelijk) deze aangiftes uit de uitstel heeft gehaald kunt u onderstaande update installeren en alsnog de aangiftes in de uitstel meenemen.

    KBP client update 16.00.20

     

     

Avanzer Helpdesk

Komt u er toch niet uit? Bepaal zelf hoe u contact met ons op wilt nemen.