Trends & ontwikkelingen

Een stomp in de maag! Zo voelt het als je klant onverwacht opzegt

Deel dit artikel

Ron Meijer

Ron Meijer heeft een eigen administratie- en advieskantoor in Leeuwarden en schrijft voor zijn plezier blogs, o.a. over fiscale onderwerpen. Daar heeft hij tijd voor sinds hij in zijn kantoor een flinke ommezwaai heeft gemaakt. Van traditioneel administratiekantoor naar een bijna volledig gedigitaliseerd kantoor, zonder administratief personeel. Waardoor hij nu meer tijd heeft te doen waar hij plezier aan beleeft: luisteren, adviseren en bloggen.

In deze serie blogs vertelt Ron openhartig waarom én hoe hij de ommezwaai naar administratie-/advieskantoor 2.0 heeft gemaakt. Wat het hem heeft gekost en wat het hem oplevert.

M +316 20 79 71 15

Er zijn 2 reacties op dit artikel

Patriek | Geplaatst op 11 October 2017"Zorg in ieder geval dat je altijd ‘in gesprek’ blijft." Dat is natuurlijk key voor elke klantrelatie (en: in élke beroepsgroep)!

Grappig genoeg helpt het automatiseren van je administratiestraat je daar juist bij: want dan heb je a) daar meer tijd voor en b) wanneer de administratie altijd bij is ben je naast het gewone menselijke contact ook nog eens relevanter voor je klanten.

Een tip: heb een duidelijke visie & propositie en baseer daar je keuze(s) op!
Bart D. Frans | Geplaatst op 24 November 2017ondanks de digitalisering van ons beroep blijft de menselijke factor het doorslaggevende!

om die factor te laten uitblinken is tijd creëren door wegautomatiseren van de rest best leuk!

Plaats zelf een reactie

Captcha
Gerelateerde content