Naar content

De slimme fiscale adviestool voor administratiekantoren

Iedere klant op het juiste moment informeren en adviseren.

  • Bespaar tijd en kosten
  • Voorkom informatiestress
  • Praktische hulp bij fiscaal adviseren
  • Eenvoudig en snel te gebruiken

“Avanzer Advies helpt ons te bepalen met welke klanten we in gesprek gaan op basis van aangepaste wet- en regelgeving. Hierdoor zijn we meer proactief met klanten bezig.
Sindsdien zien we de omzet uit advies diensten stijgen, omdat ondernemers merken dat wij actueel advies geven waar ze echt iets aan hebben.”

Jack van Ansem
Directeur Adminno

Proactief adviseren in 3 stappen

1. Signaleren: is het relevant voor jouw klant?

Ontvang vanuit Avanzer Advies alerts met advieskansen. Klik door naar de volledige advieskans voor praktische duiding en zie direct voor welke type klanten deze advieskans relevant is. Per advieskans staat alle belangrijke informatie compact bij elkaar.
N.b. Gebruikers van Avanzer Aangifte zien via de ClientMatch-koppeling direct voor welke individuele klanten een advieskans consequenties heeft.

2. Reageren: hoe doe je dat?

Neem initiatief. Bepaal welke klanten jouw advies nodig hebben over dit onderwerp. Iedere advieskans heeft een kant-en-klare klantbrief. Deze vertelt kort en duidelijk wat je klant moet weten en dat het verstandig is om over dit onderwerp advies in te winnen. Hoe jij je klanten gaat informeren, bepaal je zelf. Stuur een mail of brief. Bel meteen op of maak een afspraak.

3. Adviseren: hoe ga je te werk?

Heeft je klant fiscaal advies nodig? In Avanzer Advies heb je alle informatie bij de hand om goed onderbouwd en gecalculeerd advies te geven. Bij iedere advieskans krijg je gratis handige hulpmiddelen, zoals een rekenmodel, tekstmodel, video of stappenplan en uitleg. Overtref de verwachtingen van je klant en geef op het juiste moment het juiste advies.

Veelgestelde vragen

  • Hoe wordt de organisatiegrootte voor het abonnement bepaald?
    Je kiest zelf het Avanzer abonnement dat bij jouw organisatie-omvang hoort. Dan mogen alle medewerkers ermee werken. Wolters Kluwer kan de organisatiegrootte verifieren door te kijken naar de registratie bij de KvK of gedeponeerde jaarverslagen.
  • Hoeveel alerts krijg ik per maand vanuit Avanzer Advies?
    Dat verschilt per week, afhankelijk van nieuwe of veranderde fiscale wet- en regelgeving en jurisprudentie. Gemiddeld ontvang je er 5 per week. Alerts zijn ook zichtbaar als advieskansen na inloggen in Avanzer Advies.
  • Ik heb al kennis- en informatiedatabases. Hoe onderscheidt Avanzer Advies zich daarvan?
    Avanzer Advies is een unieke tool voor geautomatiseerd fiscaal adviseren. Het maakt de praktische vertaalslag voor jouw klanten in heldere en bondige uitleg. Daarmee bespaar je tijd, kosten en creëer je mogelijkheden tot extra omzet.
  • Wat kan ik zien/doen met de gratis versie van Avanzer Advies?
    Met de gratis versie kun je uitgebreid kennismaken met bijna alle functionaliteit van zowel Avanzer Advies als Avanzer Antwoord. Je ontvangt bovendien meteen de fiscale alerts via email. Bij aanvang ontvang je een video-rondleiding om je op weg te helpen.
  • Ik heb al verschillende nieuwsbrieven. Wat voegt Avanzer Advies hieraan toe?
    Nieuwsbrieven vertellen niet voor welke klanten fiscale updates gevolgen hebben en wat die gevolgen zijn. Avanzer Advies maakt deze vertaalslag wel. Avanzer Advies legt uit in heldere taal wat er verandert voor welke klanten dit relevant is en wat de gevolgen zijn voor de klant. Daarmee kun je proactief jouw klant benaderen om deze te informeren en advies aan te bieden.

Heb je vragen over Avanzer Advies?

Bel met één van onze adviseurs via 0570 – 673444