Belang van de Klant Centraal
editie deel 36

Belang van de Klant Centraal

Succesvolle transformatie van 'eigen belang' naar 'klantbelang'
Belang van de Klant Centraal
Verschenen 20 december 2013  •  Druk 1  •  ISBN 9789013121476  •  Pagina's 110
Dit e-book geeft diepgaand inzicht in het hoe en wat van "klantbelang centraal handelen". Zowel op het gebied van de wetgeving, als op het gebied van de organisatorische consequenties voor de financieel dienstverleners.
Het e-book downloadt u eenvoudig en snel op uw laptop, smartphone of tablet. Na bestellen en betalen krijgt u de downloadlink direct in beeld. Het bestand opent u in de reader naar keuze. Ook kunt u de downloadlink altijd terugvinden in de bestelbevestigingsmail. Meer informatie
Tijdelijk 10% korting
56,20
E-book
61,20 incl. 21% btw
Direct beschikbaar
  • Bestellen en direct aan de slag

  • Toegankelijk op laptop of tablet

  • Altijd en overal de informatie bij de hand

Samenvatting

Samenvatting

Ondernemingen in de financiële dienstverlening stelden groei en rendement centraal; bestuurders hebben een graaicultuur gecreëerd en adviseurs deden aan misselling. 

Rode draad in dit gedrag volgens wetgever en AFM was dat eigen belang van financieel dienstverleners en adviseurs boven het belang van de klant werd gesteld. Daar moest een bedrijfscultuuromslag worden gerealiseerd. Van productgerichte en provisie gedreven verkoop naar een persoonlijke klantgerichte dienstverlening. Het belang van de klant dient in deze nieuwe dienstverlening centraal te staan in het handelen van een organisatie. 

De wet- en regelgeving voor financieel dienstverleners rond het AFM-thema Klantbelang Centraal is explosief gegroeid. Soms niet altijd even duidelijk en begrijpelijk. Dit heeft tot veel vragen geleid bij financieel dienstverleners. Wat is dat precies klantbelang centraal? Welke wettelijke vereisten zijn er allemaal? Hoe moet ik dat implementeren in mijn bedrijf? Deze en nog ruim 60 andere vragen worden in dit e-book beantwoord. Zodat er een overzicht en diepgaand inzicht verkregen wordt in het hoe en wat van "klantbelang centraal handelen".

Zowel op het gebied van de wetgeving, als  op het gebied van  de organisatorische consequenties voor de financieel dienstverleners.   

Auteurs

Specificaties

Specificaties
Verschenen
20 december 2013
Editie
deel 36
Druk
1
ISBN
9789013121476
Verschijningsvorm
E-book
Pagina's
110
Kopieerbeveiliging
Watermerk DRM
Verschenen
20 december 2013
Editie
deel 36
Druk
1
ISBN
9789013121476
Verschijningsvorm
E-book
Pagina's
110
Kopieerbeveiliging
Watermerk DRM
Terug naar boven