Naar content

Meest gestelde vragen

Ik wil mijn gegevens wijzigen. Hoe kan ik dit doorgeven?

U kunt uw wijziging doorgeven via de pagina "contact". Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. U kunt ons telefonisch bereiken op 0570 - 673 555, via chat of gebruikt u ons contactformulier.

Ik wil graag een proefabonnement op een collectie. 

U wilt Kluwer Navigator in de praktijk testen? Dat kan! U kunt gedurende vier weken Kluwer Navigator uitproberen met een collectie die bij u past.

Klik hier voor de verschillende mogelijkheden.

Hoe kan ik mijn inloggegevens voor Navigator opvragen?

Via “Wachtwoord vergeten” kunt u altijd een nieuw wachtwoord instellen. Vul uw e-mailadres en een nieuw wachtwoord in. Daarna ontvangt u een e-mail om uw nieuwe wachtwoord te activeren.

Voor losse bestellingen die via de webshop geplaatst worden berekenen wij geen verzend- en administratiekosten. Bij abonnementen op losbladigen en boeken worden de verzend- en administratiekosten apart per product berekend. Dit is afhankelijk van het gewicht en het aantal producten. Bij abonnementen op tijdschriften betaalt u geen verzend- en administratiekosten. 

 

 
Click here to edit forms

Contact met Wolters Kluwer