Naar content

Meest gestelde vragen

 
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestelt u een boek op werkdagen voor 17.00 uur dan geldt voor het grootste deel van ons boekenassortiment dat uw artikel de volgende werkdag wordt bezorgd.* Mocht de door u bestelde titel onverhoopt niet op voorraad zijn, dan informeren wij u hierover binnen vijf werkdagen na het plaatsen van de bestelling.
Bezorgen op de volgende dag is niet van toepassing op zendingen naar het buitenland.

 

Online producten zijn beschikbaar zodra de order door ons is verwerkt. U ontvangt per e-mail de inloggegevens. Heeft u deze niet binnen 1 dag ontvangen neemt u dan contact op met de Servicedesk afdeling.

 

*Met uitzondering van maandag. Op maandag wordt geen post geleverd.

 
Ik wil mijn gegevens wijzigen. Hoe kan ik dit doorgeven?

U kunt uw wijziging doorgeven via de pagina "contact". Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. U kunt ons telefonisch bereiken op 0570 - 673 555, via chat of gebruikt u ons contactformulier

 

Wanneer ontvang ik een factuur?
Voor eenmalige bestellingen wordt u per bestelling gefactureerd. U ontvangt binnen 14 dagen van ons een factuur per post of per e-mail. Jaarabonnementen op tijdschriften en elektronische diensten worden per jaar vooraf aan u in rekening gebracht, tenzij anders vermeld. Voor een abonnement op een boekenserie of losbladig product wordt u per levering gefactureerd.
 

 

Voor losse bestellingen die via de webshop geplaatst worden berekenen wij geen verzend- en administratiekosten. Bij abonnementen op losbladigen en boeken worden de verzend- en administratiekosten apart per product berekend. Dit is afhankelijk van het gewicht en het aantal producten. Bij abonnementen op tijdschriften betaalt u geen verzend- en administratiekosten. 

 

 
Click here to edit forms