Naar content

Mogelijke opstartproblemen na installatie versie 15.20 KBP

  • Na installatie van KBP versie 15.20 of KEBV versie 7.7.3.2 kunt u het verschijnsel krijgen dat zowel KBP en/of KEBV niet meer opstarten. U krijgt (afhankelijk van uw Windows versie) een melding in de trant van “programma werkt niet meer” (“program stopped working”) en vervolgens kunt u dit alleen afsluiten, waarna het programma niet zal worden opgestart.

     

    U kunt dit verhelpen door via onderstaande link een update van het .net framework (versie 4.6.1) te installeren. Deze update had via uw Windows update systeem op uw computer aanwezig moeten zijn, onduidelijk is waarom dit bij sommige Windows versies niet automatisch is gebeurd.

    https://www.microsoft.com/nl-NL/download/details.aspx?id=49981

    Verdere instructie krijgt u op bovenstaande site van Microsoft, mocht u hulp nodig hebben bij de installatie of krijgt u ondanks deze installatie onze programma’s nog niet opgestart, neemt u dan contact op met onze servicedesk.

KBP Helpdesk

Komt u er toch niet uit? Bepaal zelf hoe u contact met ons op wilt nemen.