Naar content

Wat is Service Activatie Code (SAC)?

  • Al een groot aantal jaren is Kluwer Belastingpraktijk (KBP) een van de meest gebruikte aangiftepakketten voor de meest gunstige prijs . De helpdesk is altijd een hoog gewaardeerd onderdeel van KBP. Om de helpdesk voor iedereen bereikbaar te houden en de prijzen op een laag niveau te houden, gaan we gebruik maken van Service Activatie Codes. We doen dit op basis van fair use en de support gegevens van de afgelopen paar jaar. Dat garandeert dat we voldoende tijd kunnen blijven vrijmaken om iedere vraag gedegen te beantwoorden. U heeft op 16 januari 2014 een brief ontvangen met daarin uw ‘Service Activatie Code’ (SAC). Vanaf 20 januari voert u deze code in wanneer u naar de helpdesk belt voor telefonische ondersteuning. Met deze code kunt u 10 keer per jaar gratis bellen.

    Fair use: gratis tien calls per jaar
    Een analyse van de afgelopen jaren heeft ons geleerd dat het merendeel van de KBP gebruikers aan 10 telefoontjes per jaar voldoende heeft en dus nog steeds niets hoeft te betalen voor support. Door eerst de website te raadplegen en bekende problemen te bekijken zal meer dan 90% van onze klanten genoeg hebben aan 10 telefoontjes. Wilt u vaker een beroep doen op de helpdesk dan kunt u 10 calls bij te kopen.

    De eerste 10 telefoontjes zijn dus gratis!

KBP Helpdesk

Komt u er toch niet uit? Bepaal zelf hoe u contact met ons op wilt nemen.