Naar content

Hoe werkt Service Activatie Code?

  • Op 16 januari 2014 heeft u een brief ontvangen met daarin een zgn. ‘Service Activatie Code’ (SAC). Vanaf 20 januari gebruikt u deze code wanneer u naar de helpdesk belt voor telefonische ondersteuning. Heeft u behoefte aan meer calls, dan kunt u daarvoor een extra code aanschaffen. Voor € 100 heeft u dan recht op nogmaals tien calls. Wilt u uw tegoed aan calls te raadplegen of calls bijbestellen dan gaat u naar deze pagina. U heeft dan naast uw Service Activatie Code uw Debiteurennummer nodig. U vindt uw debiteurennummer in de brief of op uw laatste factuur.

    Voordat u gaat bellen
    Kijk altijd eerst even bij Known issues of FAQ voor antwoord op veelgestelde vragen, uitleg over bekende problemen en nieuws over updates. Grote kans dat uw vraag daarmee al is beantwoord.

KBP Helpdesk

Komt u er toch niet uit? Bepaal zelf hoe u contact met ons op wilt nemen.